31 Aralık 2013 Salı

oyuncağını geri ver içimdeki çocuğa

Daha mı iyi oluyo yoksa daha mı kötü gerçekten bilmiyorum.
Edilen bu kavgalardan sonra nası olacak dersem bunun kendi içimde açıklamasını yapmıştım bi ara. İlişki dediğimiz şey buydu aslında. Sevgilisine yumruk atan kızda devam ediyo aynı adamla birlikte yaşamaya,insanların içinde birbirine tekme tokat giren çiftte..
Yani anormal şeyleri normalleştirerek mi yaşıcaz?
Eskiden bi kere kırılan bişeyin eskisine döndürülemeyeceğine inanırdım. Unutmak ve devam etmek imkansızdı. Kafama göktaşı düşsün diye yalvardığım zamanlar vardı. Anları unutabilmek için. Ama eşek gibi yaşanıyomuş. Hemde seni kıran üzen insanlarla. Devam ediyormuş her şey bi şekilde. Travmalar unutulmasa da yine de birlikte yüz yüze bakılabiliyormuş.
Keşkeleri götüme mi sokucam peki simdi?
Neyse dicez işte. Uyarıyorum bu bir teselli yazısıdır.
Neyse dicez kızlar. Erkekler düşünmüyo çünkü.eyvah klişeye koşuyorum.
Mesela soru şöyle : hani biz kavga ettik ya geçen gün nası uyudun?
Cevap da şöyle :kafamı koydum uyudum nası uyucam.
Karşılık:hemen mi? Hiç düşünmedin mi anılarımızı,hiçbiri aklına gelmedi mi?
Altınvuruş : yoo ?
İçin çekilsin inşallah. Gerçekten böyle oluyo.buymuş. bu kadar acımasızca. E sen ne sanıyodun demeyin. Bu kadar kötüsünü beklemiyordum. Tabiî ki düşünüyorum ama uyuyorum ‘a da razıydım aslında. Ya da “düşünmemek için uyuyorum” da fena olmazdı. Ama bu kadar ayıca olamazdı ya. Hayvanlara yazık edildiğini düşünürdüm. Hareketlerinden dolayı hayvanlara hakaret ediyoruz aslında derdim. Ama bunu yemek düşünmemek için ancak bir ayı yapabilir. Evini ateşler salsın bedduası etsem evi soğuk biliyorum hoşuna gidecek.
Sonuç itibariyle uyuyo işte. Bi tarafında da değil yani.
Peki o zaman şeyyapim ben seni sonra arıyım.
Neyse gidip duş alıp yılbaşı için yemek yapıp akşam ne giyeceğime karar vermem lazım.
Öptm

                                               31.12.13               14:54

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder