21 Kasım 2015 Cumartesi

Bazen yeniden başlar.

Gereksizin biri tarafından terkedilmek zaten yeterince bana garip gelmişti. Kertenkeleye benzemesi bi yana huy olarak da çok garip bi insan olduğunu anlamam baya sürmüştü. Artık inimden çıkıp her ne yapıyorsam ona sıkıca tutunmam lazımdı.Kız kankamın yönlendirmesiyle bir sosyal medya programı indirilmişti telefona.
Amaç: İnsan içine karışman lazım Cansu!!
Yine anlamsız ve cansıkıcı bi kaç denemeden sonra,sosyal ağların tamamen seks için keşfedildiğine kanaat getirmiştim ki,bana “O” yazdı. Bir insan ancak bu kadar güzel gülebilirdi. Etkileşimdeyken fark etmediğim hatta o zaman için çok da sklemediğim harika bi enerjisi vardı.

Tüm nezaketiyle yemeğe davet etti!
Normal bu bünye olabilecek en büyük kataküllileri görmüş biridir emin olun. Araba da bira içmek eve çağrılmak vb gibi insanı insandan varoluşundan soğutan birkaç deneme atlattıktan sonra çok güzel gülen bi adam çıktı karşıma. Tanıştığımız andan beri karşılıklı hiç susmadık. Sanki birbirimizi çok iyi tanıyormuşcasına gösterdiğimiz o hallerden sonra içimizdeki elektrik akımını birbirimize karşı tutamadık.
Fotoğraflarından daha güzelsin bile demesi bana yetti. Hiç sapıklaşmadı,bana saygı duydu. Bu da şu ara pek bulabileceğiniz bir şey değil emin olun. Artık bunu sırf geyik olsun diye bile yapanlar var. Bu adam kolumda gördüğü bi yarayı öpecek,benim çirkin bulduğum herhangi bir yerimi güzel dokunuşlarla sevecek kadar yüce gönüllüydü.
Her buluşmamızda daha çok bağlanıyordum. Arabası yoktu ama her buluşmada beni eve bırakacak kadar ince ruhluydu. O kadar ince şeylere dikkat ediyordu ki inanamazdınız. Bu adamla bu kadar zaman aynı şehirde yaşadığıma bile inanamıyorum açıkçası. Doğum kütüklerimiz,ailelerimizin ilk yaşadığı yerler bile aynı. Üstüne üstlük izmirde yaşadığımız dönemde belki birbirimizin yanından geçtiğimiz bile olmuştur,bilemem. Kader işte.

O kadar ortak noktayı karşılaşılabilecek alanları atlayıp Tanrı bizi bir sosyal ağda buluşturmuştu.

Neyse çok aşırı şanslıyım ben galiba. Bir amazona bir Viking yakışırdı zaten. Bunu da buraya bırakayım. Belki ilerde bişey olur.


Gözlerinle burnunun o arasındaki yerden çokça öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder