5 Ekim 2014 Pazar

İlk onu gördüğümde bana “seni çok özledim” diye sarılan adam resmen dikenli bir tel gibi her yanıma yayılmış,bana sarılmış kanattıkça kanatıyordu.

27 eylül 2014
Neredeyse neanderthalle tanışalı bi yıl olacak..
Okul bitti..herşey bitti. Yeniden gördüm onu. Yanında felç bile geçirdim. berbattı. hastalığım iyice beni mahvettiği zamanlardayım. Sonra bana eski sevgilisine doğum gününde çiçek yolladığını söylediği an kalbimin paramparça olduğunu hissettim.

BEN O SİKTİMİNİN ÇİÇEĞİNİ NEDEN HİÇ HAKETMEDİM?

O sırf doğduğu için hak ederken ben emeğime rağmen neden bu kadar hiçtim? Resmen bi bok parçası gibiydim. Hıçkırarak ağlamak istiyordum. İlk onu gördüğümde bana “seni çok özledim” diye sarılan adam resmen dikenli bir tel gibi her yanıma yayılmış,bana sarılmış kanattıkça kanatıyordu. Yaşadığım ağrılarla neredeyse eşit tutabilirdim bana verdiği o acıyı..

Bişeyler yapmam lazımdı..

Soğuk kanlı olmak hiç bi boka yaramıyordu. Nasıl bi zaaf oluşturmuş bende orospu. Ona aşık değildim. Onu sevmiyordum bile.. hatta herkesten daha çok nefret etsem de, nası bu kadar güzel gülebiliyordu. Hayalimdeki adam oydu. Ama o asla bana ait olmayacaktı… lafa gelince en cefakar kadın bendim,en güçlüsü de bendim, akıllısı,en bilmemnesi falan filan.. ee? En çok ski tutanda benim.. resmen zalim bi adam sevmişim,Allah belamı verdi.
TANRIM APTAL OLMAK İSTİYORUM.

Bi an çok kısacık bi an da olsa orda ölmeyi istedim. Böylesine aptalca bişey nası beni bu kadar meşgul edebilmişti. Bana nası diye başlayan milyonlarca soru kurabilirdim. Ama bana ne kazandıracaktı ki? Tutkumuzu sikiyim.

YAPILACAK TEK ŞEY VARDI: BENDEN NEFRET ETMELİ!

Bazen türk filmlerine hak veriyorum. O an Yeşilçam kafamı kullanmam gerektiğini fark ettim. Başka türlü çıkamayacaktım. Çanakkale merkezde beni zamanında kıskandığı bi adam vardı. O da hoşlanıyodu belli. Kullanabileceğim bi kanaldı.

BEN GİDİYORUM

“seni elimle denizli arabasına bindircem diyodu. Benim yüzümden bi önceki gece uykusuz kalmıştı. Yanımda yatarken  öyle çok kokusunu içime çektim ki..  içimden bi ses bağıra bağıra hadi ne duruyosun gitsene,seni sevmiyo,ne bağlılığın var ki? Ne olacak ki zaten diyordu.Ama
Kemiklerim,iliklerim en az bi ay burada kımıldamadan yatmam lazım diyodu..

VEDALARI SEVMEM ZATEN YA…

Başka birinin yanına yatıp kalkmaya gidiyom diye anladı kabul etti.. diğerleri gibi.. sürekli hep yattığım için.. hey allahım? Neyse kızmıyom bende hep öyle düşüyom ya. Bu arada beni ilişkide olduğumuz sürede hiç aldatmamış. Sadece konuşma alışkanlığından kurtulamamış falan filan.. bunu öğrendiğime çok sevindim amkafalı.. sende sike sürülecek akıl yok ya..
Beni yaşatan da öldüren de aynı nefret... neyse böyle bildi. Böyle kaldı. Ben sıradan bi orospu oldum. Yıllar sürecek bi tutkuyu bitirdiğim için kızdı ya bana. Sanki kötü bişi yaptım be salak! Bitti işte sen kurtuldun artık ben yavşasam da bana da ters yaparsın.. sen sadece işin tutku kısmındasın da ben aynısını yapamıyom. Adalet yok ki koduğumun ilişkisinde..
Bi de kahrediyomuş görüpte bana yardımcı olamamak.. olay boka sarıyodu yine ben toparladım ya işte..
Sonuç olarak o benden nefret ediyo.. hadi bu sefer kesin kurtulduk..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder