13 Haziran 2014 Cuma

Günebakan


Seni tanıdığımdan beri bana kullandığın en anlamlı cümleleri, beni sevmediğini anlatırken kullandın.
“Sana karşı duyduğum şey çok farklıydı ya
Tanısını koyamadım
Yanındayken sana güzel şeyler söylemeye korktum ikimiz içinde
Ara sıra soğuttum kendimi
Sürpriz yapmadım
Çünkü böyle her aktivitenin bizi kötüye iteceğini düşündüm
Kendimce doğrularım bunlar.”
Bu dediklerinin tek bir anlamı vardı:
“seni sevmemek için, bağlanmamak için direndim.”
Çok büyük bir günah işlemişim ki cezamı bunları gözümün önünde yaşayarak görüyorum.
Her canı yanan kadın biraz daha büyürmüş ;  evet artık daha güvensizim,daha kötüyüm diğer insanlara karşı,inanmıyorum. Anca yine seneler sonra biri çıkarsa karşıma aynı şeyleri hissedersem değişir belki.
   Umarım daha sana hazırladığım şeyi bulamamışındır.
Kaçmak sana acı çektirmemeyi sağlar belki ama,gerçek  bir şeyler hissetmedikçe ruhun ölecek.
Benim de önce hayallerim öldü,sonra böyle oldum işte.bir türlü toparlanamadım.
Ruhum ölmek üzereyken seninle tanışmıştım.
Gerçek bir şeyler hissettiğimi düşündüğüm her an, ve bitti dediğim her an beni aksine ikna ettin. Tebrikler..
Kendimi asla ehlileştirilemeyen bir kısrak gibi görürdüm. Bunun aksinin olabileceğini bana kanıtladın. İmkansızları yenebildiğimi gördüm. Bir insana her defasında inanılması da imkansızdı.
 Teşekkürler.
Ben ehlileşmesi  imkansız kısrak oturup beklemeyi öğrendim.
                                                                                                              Amazonun..
                                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder