24 Şubat 2014 Pazartesi

selam ben kürkçü dükkanı

SELAM BEN KÜRKÇÜ DÜKKANI..
Sabah yine işe gitti ya içimden dedim ki evet,bugün cumartesi ve güzel bi günümüz olacak. Onu çok özledim..
Tabi ki olmadı..
TANRIM YUVARLANMAM DURSUN HADİ…
Durmadı. Evinde uyumuş.
Neyse ki bi kaç sinirli telefon konuşmasından sonra sonunda yanımda buldum. Hiç bişey olmamış devam ettik..
Ben öyle sandım.
Uzak ve imkansız gözüken bir şey,bir anda yakın ve mümkün olabilir.
taş parçası gibiyim.
Nası oldu da bu denli yanılabildim. Beni bu kadar nası tongaya düşürdü ki..
14 şubatta uyuması haftasonumun içine sıçması,beni arkadaşlarıyla tanıştırması,ertesi günlere program yapması vb..
Benden sıkılmış olma ihtimaline karşın yine de gitmemesi?
Bana tek seferde darbe indirmek içinmiş.
Gittiğini söyledi,onla bunla derken yalandı.
SEN BENİM EVLENECEĞİM İNSAN DEĞİLSİN.
Bende öyle olmadığını biliyorum embesil.. konu bu hiç olmadı ki,sadece bir neden olmasın vardı.
Nasıl da zor bir durum bu allahım?
Tekrar aynı duruma düşmek?
Nedenlerle dolu cevapsız sorular var elimde.. bir sürü hemde.
Pazartesi günü evinde kalmak istediğini söylesede benim ağrılarım yüzünden yardım etmek zorunda kalmıştı. Bende çok mahçuptum.
Kucaklayarak eve götürüşü,bizim için son birlikte o eve girişimizmiş meğer..
Bütün gece normal şekilde oturduk vs.
Ev arkadaşı olacak o ölümüne abazan sevgililerinden ayrılmış ve bizimki de aynen yazmıştı.
Sonra kıvırmacalar. En zoru da bu. Dürüst olmamak. Ve bana ait bir travmayı anlatmamı istedi. Aslında o da aynısını yapacakmış meğer..
SALI GÜNÜ
Ev arkadaşım ve sevgilisiyle kahve içmeye çıktığımızda ölümüne burnundan soluyordu. Resmen benden nefret ediyodu.
Şansımıza sherlock da gelmesin mi aynı yere. Ev arkadaşım burada dedi. İşte bi kez daha götlere geldim dedim içimden. Sürekli ters bi tesadüfle nası başa çıkabilirim ki?
Bende geçen sefer ki gibi olmasın diye söyledim.
Sherlock da burada dedim. Ev arkadaşım ne haber falan dedi. Ben kafayı çevirdim.
Ev arkadaşım da döndü bana ne dese beğenirsin,sana bakıyo dedi. Bende kafamı çevirmemeye çalıştım elimden geldiğince. Kalkalım dedim.
Neanderthal bu sırada gıcıklığın zirvesine çıktı,neden konuşmadın falan filan dedi.
Sinirlenmemeye çalışıyorum elimden geldiğince,alttan almaya çalışıyorum tabi.
Kilo verdim falan filan diye bişiler denemek istedim üstüme başıma, evdeki 40 bedene girip dışarıdaki 42 bedene sığamadım ya.. cinim iyice tepeme çıktı zaten.
“İLİŞKİMİZİN  …………….”
Dimi diye cevap verdi.
Tanrım bunu bekliyomuş zaten.
Annesinin yanına gidecekmiş işten 5 çıkan adam 4te gitti.. şu araçtayım derken,otobüsteyim dedi.
Yine dakikalar içinde benim g.te tekmeyi bastı..
Varıncaya kadar benm için problem yok diyen adam vardıktan bi saat sonra, seni silmem gerekiyo dedi.
Bu ne demek ?
Bide hiç utanmadan para lazım olacak diye,benden para istemesi?

Bu ne çeşit bi çirkinlik böyle?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder