15 Şubat 2014 Cumartesi

bir 14 şubat masalı

Bir 14 şubat masalı

O gün güzel bi mutlulukla uyandım. Bu zamanlama geyiklerine pek aldırmayan biriyim ben.
Yine bir ağaçla birlikte olduğumu da biliyordum. Doğayı gerçekten çok severim.

Uzun süre birbirimizi görmemiştik ve bu günün benim için en azından manevi anlamda özel olacağını düşünmüştüm.

Sabah aramızdaki bi kaç tatsızlıktan sonra konuyu kapatıp her zamanki gibi mutlu olma çalışmalarıma başladım. Pozitife kendimi yönlendirdim..
Eve gidip gelecek sonrada güzel bi yemek yiyip mutlu olacaktık. Gerçekten beklentim bu kadardı.
Peki ya o ne yaptı?

UYUMUŞUM..

Çok fazla odunla birlikte olmama rağmen neandertalin bana bu denli bir dangalaklık yapabileceğini gerçekten düşünmedim. Kesin başka bi bok var dedim. Çünkü bana bi özür borçluydu. İnsanlar birbirlerine karşı kötü bi hareket yaparsa bunun karşılığında bir özür dileyebilirler. Genelde bir cümleyle konu kapatılır.

SAATLER GEÇTİ..

Hala ortalıkta yok. Yapayalnız bi şekilde evde oturuyorum. Ve sinirden çatlamak üzereydim.bi hışımla kalkıp evine gittim. Nasıl bir şans ki aşağı kapı ve evin kapısı açıktı.

Salak olduğu için kapatamamıştı.ya da benim o eve girmem gerekiyordu ne bileyim işte.
Sonrasında ise horultularını duydum. Beni tepesinde görünce korktu sanırım. Neyse ben bi hışımla laf sokarak ve çeşitli kötü cümlelerle giriştim.

Beni aslında yine duvardan duvara çalıp ruhumun suyunu çıkarmıştı.

BEN SENİ ZATEN ÜZÜYORUM..

Evet gerzek,ama isteyince mutlu da ediyosun azıcık kafanı çalıştırmaya üşeniyorsan,daha napim.
Seninle çekilcek çilem dolmadı zaten.kimin nası bedduasını aldıysam bi türlü yürümüyo.
Sanki zamanında ben onun paçasına yapışmışım gibi bana sümük muamelesi yapıyordu.

YA BU KAPIDAN BİRLİKTE ÇIKARIZ,YA BEN TEK VE TAMAMEN ÇIKARIM.

Neden böyle yapıyosun diye sordu gerizekalı. Ne yapmak istediğini gerçekten anlayamıyorum. O kadar psikoloji bilinçaltı vb konusunda iddialı biri olsam da,bunda bütün her şey tıkanıyor.

En son orda konuştuğumuzda bana bir söz vermişti. Sen ne kadar kaypak bir adamsın sorusunun cevabı teşekkür etmekse eğer. Orda kimse yok demektir.

BANA SADECE “GİT” DE

Sadece bunu istedim. Bana sadece git diyecekti gözümün içine bakarak..sadece bu..
Ona da bi tarafı yemedi. Allahım günlerce uzakta olduğum için beni deli gibi kıskanan adam bu muydu?
Ne ara birden her şey değişmişti. Sorun benden kaynaklanmasa bile yine de ben neden bu kadar ezik olmuştum. Tamam sabah ki tartışmada çeşitli hakaretler ve tehditler içeren konuşmaları ben yaptım da..

Yine bir bahane işte. Dengesizim ben yaee nın arkasına sığınılmasıyla konu anlaşıldı. Neden it gibi davranıldığı hala muallak olsa da. Sanırım bu sefer gerçekten bitti.
Her defasında bunu söylediğimin farkındayım çünkü bu kadar net bi izlenimi bana veren de o.. her kavgamızda bir şeyler eksilirken bir şeyler de artıyor. Bunların dozu ve ne olduğu beni korkutuyo.
Hak edilmeyen bir gerzekliğin içindeyim..

Sonra hiçbişey olmamış gibi düşünüp,üşüyosun ıvır zıvır diye saçmaladı. Üşüsem ne olacak ki? Suratıma bakıp git diyemiyosun “kalsan da üzülceksin yaeaeaeeee” diyosun.
Bohemlik cool olmak değil bu hastalık..
Birden kalktı saati sordu. Hadi içecek bişiler alalım size geçelim dedi. Tam bir dengesiz hasta.

Eve geldik. Ev arkadaşım ve sevgilisi çok hoş bi şekilde oturuyorlardı. Bi tane siktrk mum yakılınca bişi oldu sanıp mutlu oluyoruz ya..neyse
Bazen mutlu olmak bu kadar kolay işte.
Akşam sanki hiç bi sıkıntımız olmamış gibi oturduk hep beraber eğlendik..

Uyurken de bana “ benim yine dönüp dolaşıp geleceğim yer burası” dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder