30 Ocak 2014 Perşembe

sigarasını paylaşan bilge

SANCILAR
Bu sefer ilginçtir her şey yolunda diyebilirim. Okulumun bi sene uzaması da o kadar önemli değil artık. İçimdeki huzur olduktan sonra yine aşılır bi çok şey,bunu defalarca test ettim zaten.
SİGARASINI PAYLAŞAN BİLGE
Resmen bir ateş çemberinden geçiyo gibiydim. Yapamadığım şeylerin ne çok bahanesi varmış böyle. Bende çok şaşkınım. Bütün suçu kozmosa atamam sonuçta,bi yarım ekmeğini yemişliğim var. Okul başladığından beri 7 kilo vermişim. Benim için çok zor bişiydi. Yaşadıklarım yüzünden mi yoksa yemediklerim tam emin değilim belki ikisi birden.
Neandartel adam.. sahip olamadıklarımın gidenlerin pek bi değeri yok artık. Elimde olanların farkındayım. Ve yanlış yapmamak için elimden geleni de yapıyorum.
Aileme sahip çıkıyorum ilişkime,dostlarıma sahip çıkıyorum. Ve böylesi gerçekten çok kolaymış. Bu şekilde yaşamak. Durup dururken sorun yaratan şeyleri de düşünmicem. Yaşamak güzelmiş..
İnsanoğlu çok dangalak bi kere,sinirlenmek diye bişey var ya o çok kötü.
Sen doğada böyle şey gördün mü? Sırf sinirlendi diye eşini döven ya da ayrılan hayvan var mıdır?
Çocukluğumu tam yaşayamadım doğrudur. Neandartelle oyun oynamak çok zevkli. Oyuncakları oynamak,para atıp kollu makineden bişey kazanamamak falan da öyle.. gerçekten..
Elimi tutması ona belki pek bişey ifade etmiyo ama,benim için güven hissi,özgüven aşısı gibi bişey.. hatta tarif edemem belki.
Neyse saçma sapan şeylerden ötürü kaldığım bi kaç derse çalışmam lazım..
Bir varmış bir yokmuş

28.01.14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder