22 Ocak 2014 Çarşamba

milestone

22 ocak..
çok değil 24 saat önce acıdan kendimi bilmez bi halden,bir trafik kazasına uyandım..
ağır hakaretler duydum bla bla...
bugün henüz aslında bişeyleri idrak ediyordum. sabah her zamanki gibi uyandım.neandertalden kalan son kırıntıları attım.o kısmı gerçekten fenaydı.içim bin parçaya bölündü.tek seferde olmazsa acı çekecektim daha fazla.neyse ki hiç düşünmeden alıp attım anılarımızı..
oyalandım. ev arkadaşımın annesini karşıladım. herşeyin daha iyi olacağına inandım.
sherlock bugünde ilgisinden bişey kaybetmedi aslına bakarsan..bankaya gittim sonra buluştuk.
ne zaman sherlock la buluşsam neandartel mesaj atıyo arkadaş.
yok sobamı vercekmiş. neyse onada tamam eve uğrayıp verecekmiş asansörden çekecekmişim..

neyse sherlockla bi yalnız kalamadık ki..arkadaşımla denk geldik otuduk neyse,hesap ödemece gene. yerim. 
ben unutmuşum böyle jestleri..
bin tane arkadaşıyla denk geldik. herkesi tanıyo sürekli bi selam vermece..

saat onbir gibi geldi beni aldı. gelip alınmaları bile özlemişim. tam giderken ne görim neandertal adam gidiyo..elinde poşetle. tuttum yolda. arabada o sherlock beklerken. bize geliyosan alayım elindekini dedim. sonra farkettim elindekinin minik bi soba olmadığını.lenslerimi böyle zamanlarda takmam zaten.

beni görünce güldü bi inceledi gözleriyle.. sonra haberleşiriz madem dedik gitti.

neyse sherlockla algı sorunumuz var. ben sanki içimi bi ok delip geçmemiş gibi normal şeylerden bahsettim falan..zordu açıkçası.
sonra kum döktüğüm için sürekli tuvalete gidiyorum zaten su ve tuvalet şeklinde.. kafenin birine oturmadan dedim ki eşyamı alalım. o sahneyi hiç unutmıcam. 


PENCEREDE BEKLEMİŞ

bende inmeden arabadan dedim arayım insin.
Çok lezzetli bi andı. İndi gördü atkıyı veririm bi ara dedim o kendince kapıyı çarptı.
Hangi orospudan geliyorsa gecenin o saatinde..
İçimi delen oku aynı türk filmlerindeki gibi çıkarıp ona batırdım…ve kaçtım..

Sonra tabi hemen kaşar olduğumu açıkça söyleyen bi mesaj geldi.bende geri basmadım.. gene girdik birbirimize hem de sherlock tam açık olacakken.. oda fark etti. Bişeyler seni mutsuz ediyo dedi. Yerim.

Hemen buraya gel konuşcaz a dönen aşırı zevk aldığım bi konuşmaydı.
Gelmem dedim. Burada kalıcaksın bu gece bile dedi..
Sen nah bitirirsin okulu bile dedi.. iyice delirdi..

Sherlockla olanca nazikliğiyle eve bıraktı beni..
Bu sırada neandertalle kavgalar kimin evine gidiyosam dan tut,gelip seni aşağıya indiririm bana geliyosundan sonra iyice çirkinleştim.

Akşamki orospularla konuşamadın galiba şeklinde uçtum bodoslama..

KALBİME OTURAN FİLİN ARTIK KANATLARI VAR!

O kadar iyi geldi ki bu son cevapları,ev arkadaşımın kız arkadaşına gittim,rüyamda gördüğüm kızlarsa tamam gibi saçma cevaplar geldi.
Beni sevemeyen,hasta halimle bırakıp gittiği bi insan neden umrundaydı ki bu kadar.
Belli ki canı sıkılmıştı..ama unutturmadım zamanlamalar süperdi.

Yastığa sıktığı kokusundan dolayı bütün rüyalarımda o vardı.
Benden özür dileyişi yalvarışı falan filan.. nası bi yerlerim açıkta kaldıysa artık..

BEN SENİ DÜZENE İTMEYE ÇALIŞIYORUM.

He bende seni kötü yola düşürcektim zaten. Sikkafalıjaponaskeri!!!!

Bu kısımları ballandıra ballandıra anlatılmalı.. yarın bakarız cevabıma verdiği yarın geç de neyin nesi?

Beni bildiğin orospu zannetti tabi cipi görünce..
Ama ne var biliyo musun? Hazmetmem zaman aldı cümlesi..
O çok güzeldi.
Artık bu iş burada bırakılabilir bence de tam denk yani..

Bu gece güzel uyucam.. yaşadığım için mutlu daha az ağrılı..
Ayrıca hocaların sınav kağıtlarını okumadığını bi kez daha tescilledim.
Sınavına girmek için yalvardığım adamın otomatik şartlı geçirmesi gibi. Belki de insafa geldi kimbilir?

Mutlu hissediyorum. Yarın kampa başlıyorum..

Teşekkürler kozmos..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder